Publique n°585

Pétitionnaire: Marco Faber

Fir de Punktesystem als Bewertung an der Formation professionelle ( DT; DAP; CCP) erëm anzeféieren

But de la pétition

Déi Petitioun ass adresséiert un all Schüler, Elteren a Léierpersonal, déi vun der Reform an der Formation professionnelle betraff sinn. D‘Schüler, d‘Elteren an d‘Léierpersonal si mat dëser Bewertung net zefridden an dës Petitioun huet als Zil, datt sech jiddereen aus der Educatioun sollt ... plus

Motivation de la pétition

Dës Reform an der Formation professionnelle huet säit hirem éischte Joer ganz vill un eise Schüler verschlechtert. D‘Resulat huet et gewisen. Däitlech manner Schüler hu mat dëser Bewertung hiren Dilpom kritt wéi mat de Punkten an och ass den Zougang zu Héischschoulstudien erschwéiert ginn. ... plus

expiré  15.01.2016
1734 /4.500
39%
signatures enregistrées

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Les étapes de cette pétition

Icon process
29.02.2016

La pétition publique n°585 est clôturée, le 29-02-2016

21.01.2016

Signatures électroniques validées: 1734

21.01.2016

Demande concernant la poursuite de l'instruction de la pétition reclassée en pétition ordinaire

21.01.2016

Le seuil des 4500 signatures n'est pas atteint pour la pétition publique n°585, le 21-01-2016 - Nombre de signatures après validation: 1734

16.01.2016

La période de signature de la pétition publique n°585 est clôturée, le 16-01-2016 - Nombre de signatures électroniques avant validation: 1734

04.12.2015

La pétition publique n°585 est ouverte à signature, le 04-12-2015

03.12.2015

La pétition publique n°585 est déclarée recevable par la Conférence des Présidents, le 03-12-2015

Recevabilité: recevable

Date de début de la période de signature: 04-12-2015 à 0h00

Date de fin de la période de signature: 15-01-2016 à 23h59

03.12.2015

La Commission des Pétitions a donné un avis favorable au sujet de la pétition publique n°585, le 03-12-2015

Avis de la Commission des Pétitions: favorable

30.11.2015

La pétition publique n°585 est déposée, le 30-11-2015

Intitulé de la pétition: Fir de Punktesystem als Bewertung an der Formation professionelle ( DT; DAP; CCP) erëm anzeféieren

 

But de la pétition: Déi Petitioun ass adresséiert un all Schüler, Elteren a Léierpersonal, déi vun der Reform an der Formation professionnelle betraff sinn. D‘Schüler, d‘Elteren an d‘Léierpersonal si mat dëser Bewertung net zefridden an dës Petitioun huet als Zil, datt sech jiddereen aus der Educatioun sollt dofir asetze fir eng besser Bewertung vun eise Schüler.

 

Motivation de l'intérêt général de la pétition: Dës Reform an der Formation professionnelle huet säit hirem éischte Joer ganz vill un eise Schüler verschlechtert. D‘Resulat huet et gewisen. Däitlech manner Schüler hu mat dëser Bewertung hiren Dilpom kritt wéi mat de Punkten an och ass den Zougang zu Héischschoulstudien erschwéiert ginn. D`Bewertung ass ganz oniwersiichtlech souwuel fir de Schüler wéi och fir eist Léierpersonal. Et mussen erëm Punkten agefouert gi fir eng besser a korrekt Bewertung.

 

 

28.11.2015

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