Pétitionnaire: Luis Soares
Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7
But de la pétition
Gudde Moien, Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn. Problem : de Stau all Moies op der A7 Léisungs-Virschlag: 1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7. D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt ... plus
Les étapes de cette pétition
La pétition ordinaire n°1933 est clôturée, le 18-05-2022
Motivation de la clôture: Prise de position gouvernementale restée sans suite
Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire
Une prise de position au sujet de la pétition ordinaire n°1933 est disponible, le 19-01-2022
Ministre(s): Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics
Une prise de position est demandée au sujet de la pétition ordinaire n°1933, le 20-07-2021
Ministre(s): Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics
La pétition ordinaire n°1933 est déclarée recevable par la Commission des Pétitions, le 13-07-2021
Recevabilité: recevable
La pétition ordinaire n°1933 est déposée, le 05-07-2021
Intitulé de la pétition: Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7
But de la pétition: Gudde Moien,
Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn.
Problem : de Stau all Moies op der A7
Léisungs-Virschlag:
1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7.
D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt Lorentweiler eraus an direkt op den P+R. Keen Zäitverloscht.
2. Direkt Buslinn fir : (Mierscher Gare) - Rond-Point Lorentzweiler - d’Gare routière Luxexpo (Tram) all 6-10 Minuten
1 Bus = 50 Autoe manner déi am Tunnel stinn.
Bus kéint op der A7 och Standspuer benotzen.
Öffentlechen Transport méi attraktiv a méi schnell wéi den Auto bedeit dass méi Leit emklannen op den öffentlechen Transport.
3. Deplacement vun der Gare vu Luerentzweiler bei den P+R an den Agank vun der Localitéit (manner Nuisancen fir d’Awunner)
Kompletten Pôle d’échange Lorentzweiler bauen.
Exclusiv fir Schnellzuch Lorentzweiler bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an „Gare centrale“ de Luxembourg.
= méi Kapazitéit op der Streck = méi Schnellzich méiglech
Finanzement duerch d’Bebauen vum aktuellen Areal vun der Lorentzweiler Gare. Mix Wunnungen Commerce am Zentrum vun der Localitéit a manner Verkéier an Autoen a Pollutioun
4. Bau vun enger Trams Linn lanscht enger Velospiste op der N7. (Well kee Bummelzuch méi fiert mee just Schnellzich fir méi attraktiv ze sinn a méi Kapazitéit op der Zuchlinn ze hunn)
Trams Linn vum P+R Lorentzweiler bis den Arrêt Pfaffenthal „Halte CFL“. Lift erop bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an Funiculaire erop bis op de Kirchbierg (Ubannung Tram Uelzechtdall – Stater Tram).