Ordinaire n°1933

Pétitionnaire: Luis Soares

Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

But de la pétition

Gudde Moien, Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn. Problem : de Stau all Moies op der A7 Léisungs-Virschlag: 1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7. D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt ... plus

Partager la pétition

Les étapes de cette pétition

Icon process
23.05.2022

Déclaration de clôture

Déclaration de clôture Déclaration de clôture
18.05.2022

La pétition ordinaire n°1933 est clôturée, le 18-05-2022

Motivation de la clôture: Prise de position gouvernementale restée sans suite

11.03.2022

Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire

Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire
19.01.2022

Une prise de position au sujet de la pétition ordinaire n°1933 est disponible, le 19-01-2022

Ministre(s): Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Prise de position gouvernementale Prise de position gouvernementale
20.07.2021

Une prise de position est demandée au sujet de la pétition ordinaire n°1933, le 20-07-2021

Ministre(s): Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Demande de prise de position avec information au pétitionnaire Demande de prise de position avec information au pétitionnaire
13.07.2021

La pétition ordinaire n°1933 est déclarée recevable par la Commission des Pétitions, le 13-07-2021

Recevabilité: recevable

05.07.2021

La pétition ordinaire n°1933 est déposée, le 05-07-2021

Intitulé de la pétition: Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

But de la pétition: Gudde Moien,

 

Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn.

 

Problem : de Stau all Moies op der A7

 

Léisungs-Virschlag:

 

1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7.

 

D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt Lorentweiler eraus an direkt op den P+R. Keen Zäitverloscht.

 

2. Direkt Buslinn fir : (Mierscher Gare) - Rond-Point Lorentzweiler - d’Gare routière Luxexpo (Tram) all 6-10 Minuten

 

1 Bus = 50 Autoe manner déi am Tunnel stinn.

Bus kéint op der A7 och Standspuer benotzen.

Öffentlechen Transport méi attraktiv a méi schnell wéi den Auto bedeit dass méi Leit emklannen op den öffentlechen Transport.

 

3. Deplacement vun der Gare vu Luerentzweiler bei den P+R an den Agank vun der Localitéit (manner Nuisancen fir d’Awunner)

Kompletten Pôle d’échange Lorentzweiler bauen.

Exclusiv fir Schnellzuch Lorentzweiler bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an „Gare centrale“ de Luxembourg.

= méi Kapazitéit op der Streck = méi Schnellzich méiglech

Finanzement duerch d’Bebauen vum aktuellen Areal vun der Lorentzweiler Gare. Mix Wunnungen Commerce am Zentrum vun der Localitéit a manner Verkéier an Autoen a Pollutioun

 

4. Bau vun enger Trams Linn lanscht enger Velospiste op der N7. (Well kee Bummelzuch méi fiert mee just Schnellzich fir méi attraktiv ze sinn a méi Kapazitéit op der Zuchlinn ze hunn)

 

Trams Linn vum P+R Lorentzweiler bis den Arrêt Pfaffenthal „Halte CFL“. Lift erop bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an Funiculaire erop bis op de Kirchbierg (Ubannung Tram Uelzechtdall – Stater Tram).

05.07.2021

Dépôt