Pétitionnaire: Shona Hye Yun Meyer
Prüfungen duerch Portfolioen oder Projeten an den Lycéen (Secondaire) ersetzen.
But de la pétition
Mat dëser Petitioun wellen mir den Educatiounsminister Herr Meisch an d'Enseignanten drop opmierksam maachen, dassen mir Lycées-Schüler Prüfungen duerch beispillsweis Portfolioen ersaat wellen kréien. Dëst géif ons en d'Méiglechkeet ginn amplatz Definitiounen auswenneg léieren, ons mat ... plus
Motivation de la pétition
Déi aktuell Situatioun ass fir vill Schüler net einfach an den Stress an der Schoul mecht et net besser. Mir Schüler hunn keen sozialt Lierwen méi weder nach Freizeit. Vun moies bis owes sinn mir mat der Schoul beschäftegt, fir déi Saachen déi mer beispillsweis am Homeschooling net ... plus
Les étapes de cette pétition
La pétition publique n°1841 est clôturée, le 07-07-2021
Motivation de la clôture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Demande concernant la poursuite de l'instruction de la pétition reclassée en pétition ordinaire
Le seuil des 4500 signatures n'est pas atteint pour la pétition publique n°1841, le 02-06-2021 - Nombre de signatures après validation: 438
Signatures électroniques validées: 438
La période de signature de la pétition publique n°1841 est clôturée, le 14-05-2021 - Nombre de signatures électroniques avant validation: 438
La pétition publique n°1841 est ouverte à signature, le 02-04-2021
Déclaration de recevabilité
La pétition publique n°1841 est déclarée recevable par la Conférence des Présidents, le 01-04-2021
Recevabilité: recevable
Date de début de la période de signature: 02-04-2021 à 0h00
Date de fin de la période de signature: 13-05-2021 à 23h59
La Commission des Pétitions a donné un avis favorable au sujet de la pétition publique n°1841, le 31-03-2021
Avis de la Commission des Pétitions: favorable
La pétition publique n°1841 est déposée, le 15-03-2021
Intitulé de la pétition: Prüfungen duerch Portfolioen oder Projeten an den Lycéen (Secondaire) ersetzen.
But de la pétition: Mat dëser Petitioun wellen mir den Educatiounsminister Herr Meisch an d'Enseignanten drop opmierksam maachen, dassen mir Lycées-Schüler Prüfungen duerch beispillsweis Portfolioen ersaat wellen kréien.
Dëst géif ons en d'Méiglechkeet ginn amplatz Definitiounen auswenneg léieren, ons mat Portfolioen ze beschäftegen. Domat ginn mer kreativ vill méi Beansprocht an sëtzen ons méi mam Thema auserneen.
Motivation de l'intérêt général de la pétition: Déi aktuell Situatioun ass fir vill Schüler net einfach an den Stress an der Schoul mecht et net besser. Mir Schüler hunn keen sozialt Lierwen méi weder nach Freizeit.
Vun moies bis owes sinn mir mat der Schoul beschäftegt, fir déi Saachen déi mer beispillsweis am Homeschooling net matkruuten, nozehuelen.
Et ass net logesch oder akzeptabel, Saachen déi mer am Homeschooling gemach hunn mat an d'Prüfungen ze huelen. Vill Schüler kréien net alles doheem mat, well se keng stabil Internetconnectioun oder keen sechert Ëmfeld hunn an dem een sech konzentréieren kann. D'Motivatioun ass zimlech déif an hällt sech net nëmmen akademësch gesin an Grenzen.
Mir verpassen een Deel vun onser Jugend, kréien en net erem an falls een dann Freizeit huet, investéiert een déi komplett an d'Schoul.
Portfolioen sinn och immens fiirdeelhaft vue que dassen d'Schüler sech dann vill mam Thema auserneen sëtzen mussen an dobei méi léieren wéi wann se nëmmen Définitiounen auswenneg léieren fir se no der Prüfung rem ze vergiessen.